niedziela, 1 grudnia 2013

WAŻNE

Uwaga!
Nie mam czasu na pisanie tego bloga, naprawdę! Jestem w domu, mam masę nauki, jeżdżę prawie codziennie do szpitala, gdyż mam problemy ze zdrowiem, zrozumcie to! Niestety, ale blog zostanie
zawieszony na okres trzech-dwóch tygodni! Przepraszam was bardzo, ale mam problemy i rzadko
kiedy jestem teraz na komputerze! Muszę odrobić zaległości na stronie, oraz w szkole, czyli muszę
napisać pięć sprawdzianów, kilka kartkówek i dwie prace klasowe, a muszę z nich dostać czwórę!
Mam nadzieję, że nie będziecie źli ani nic! Nadrobię zaległości, blog znów będzie aktywny!
Pozdrawiam was wszystkich, życzę miłego wieczorku!






3 komentarze:

  1. Jejciu zdrówka kochanie i szybko do nas wracaj czekamy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma sprawy, rozumiemy. Zdrowiej kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowana! :)
    http://all-bad4.blogspot.com/2013/12/nominacja.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń